Wednesday, October 28, 2015

රුවංගිට අලුත් ෆැෂන් (ඉංග්‍රීසි වෙබ් සයිට්වලින්)

රුවංගි රත්නායක මෑතකදි තිබුණ උත්සවයකට ඇඳගෙන ගිය ඇඳුම පිළිබඳ හුඟක් අය කතා වුනා. අපිත් කතා වුනා. අපි කතා කළේ බාගෙට පෙනන තන් දෙකක් වටේ බොහෝ දෙනා කැරකුණ එක ගැන​. මේ අතරෙ, පහුගිය දිනයක රුවංගි මනරම් කතාවක් කියා තිබ්බා දෙතන බාගෙට පෙනෙන ඇඳුමක් ඇඳීම ගැන​.

"ඒ ඇඳුම් නිර්මාණය මම ඉංග්‍රීසි වෙබ්සයිට් එකකින් බලලයි තෝරගත්තේ. මගේ ඇදුම් මහන කෙනා තමයි මම කිව්ව විදියට ඒක මහලා දුන්නේ.
කරන්න දෙයක් නැති මිනිස්සු තමයි ඔහොම වැරදි හොයන්නේ. ෆේස්බුක් එකෙත් සමහරක් කමෙන්ට්වල කැත දේවල් දාලා තිබුණා. ඒ වුණාට මම ඒවා ගණන් ගත්තේ නෑ. මම ඇහුන්කන් දෙන්නේ මම පිළිගන්න මට ගරුත්වයක් දෙන ඇය කියන දේට විතරයි.

එහෙම නැතුව පහත් මානසිකත්වයක් තියෙන නූගත්. මෝඩ මිනිස්සු කියන කතා ගැන මම කරදර වෙන්නේ නැහැ. ඒ ගැන දැනුමක් තියෙන කෙනෙක් කිව්වා නම් හිතන්න තිබුණා."

ඇත්තෙන්ම මිනිස්සු මොනවා හිතනවාද දන්නෙ නැහැ මේ වැනි හරක් ප්‍රකාශ ගැන​. මේකෙන් පැහැදිලියි රුවංගිට ඕන කළේ තනේ පෙන්නා මාර්කට් වීම බව​.

ඉතින් අපි කල්පනා කළා ඉංග්‍රීසි වෙබ් සයිට් දෙක තුනක් බලලා, ලෝක ප්‍රසිද්ධ නිරූපිකාවො එහෙම උත්සවවලට යන ආකාරයෙ පින්තූර දෙක තුනක් එකතු කරන්න​.

මේ ඉන්නෙ ඇලෙසැන්ඩ්‍රා ඇම්බ්‍රෝසියෝ. ළඟදි තිබ්බ සම්මාන උළෙලකට ගිය හැටි.

අපේ රුවංගිටත් එයාව කොපි කරන්න පුලුවනි ඕන නම්. හැබැයි යට ඇඳුම් මුකුත් අඳින්න බෑ මේ ඇඳුමෙ හැටියට නම්. බ්‍රා, පෑන්ටි මුකුත් බෑ.

එහෙම නැත්නම් කළකට පෙර ජෙනිෆර් ලෝපේස් ඇඳපු ඇඳුම වගේ එකකුත් නරක නෑ.

මිකයෙලා ශේෆර්ගෙන් ඇහුව නම් රුවංගිට හොඳ ඇඩ්වයිස් එකක් දෙයි.

නමුත් වැඩේ තියෙන්නෙ, මේ මිකායෙලාගෙ ටිකක් සංවර ඇඳුමක්. සමහර වෙලාවට එයා එන්නෙ හෙලුවෙන්ම වගේ.

ඒ මුකුත් ඕන නෑ රිහානා වගේ දුහුල් ඇඳුමකුයි ජංගියකුයි අඳින්නත් පුලුවන්, මේ වගේ.

තව ඕන තරම් තියෙනවා යෝජනා නම්, ඉංග්‍රීසි සයිට්වල තියෙන​, ප්‍රසිද්ධ නිළියන් අඳින මෝස්තර​. මෙව්ව ගත්තෙ ඉංග්‍රීසි වෙබ්සයිට්වලින් නිසා අපි නූගත් කියන එකක් නෑ නේද​?

ඔහොම කොපි කරන්න ගියොත් තව ටිකක් කල් යද්දි හොලිවුඩ් නිරූපිකාවො, නිළියො එහෙම කරනව කියල​, අපේ අයත් හෙලුවැල්ලෙන් වගේ උත්සවවලට එන්න බැරි නැහැ.

අපිට ඕව තේරෙන්නෙ නෑ. අපි නූගත් නෙ.

No comments:

Post a Comment