Friday, May 16, 2014

ලුණු ගෙනයාම (18+)

අපි පුංචි කාලෙ ඉඳන්ම කැමතියි කාගෙ හරි පිටේ නැගලා යන්න​. ඒ කියන්නෙ කවුරුහරි ලුණු පිටේ තියාගෙන යනවා නම් අපි කැමතියි. සමහරවිට ලොකු වුනාමත් අපි කැමතියි පොඩි කාලෙ කරපු දේවල්වලට​.

මේ සිද්ධිය වුනේ මීට අවුරුදු කීපයකට කළින්. එදා මගේ 19 වෙනි උපන් දිනය​. උදේ නැගිටපු වෙලාවෙ ඉඳන් ගෙදර අය කාටවත් මගෙ උපන් දිනය එදා බවක් මතක තිබුණෙ නැහැ. තාත්තා වැඩට යන්න හදිස්සියෙන්; අම්මත් එහෙමයි. මල්ලි සහ නංගි ඉස්කෝලෙ යන්න ඕන නිසා ඒකට ලැහැස්‍ති වෙනවා. මම විතරක් ගෙදර​. ඒ මදිවට හතර දෙනාම රෑ වෙනවා කිව්වා. මම ඉතින් තනියම​.

එදා මගේ බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ් රාජකාරි නිසා එන්න රෑ වෙනවා කියලා කලින්ම කියලා තිබ්බා. එයා මට වැඩිය ටිකක් වැඩිමල්, හැඩිදැඩි කොල්ලෙක්. මම ආසාවෙන් හිටියෙ එයා එනකල්. දවල් එයාවත් හිටියානම් හරිනෙ කියලා මට හිතුනා. ගෙදර අය අපේ හාදකම දැනගෙන හිටිය නිසා ඒකෙ ගැටලුවක් තිබුනෙ නෑ.

මගේ වෙලාවට එදා යාලුවෙක්වත් නිදහස් නෑ. ඔක්කොටම වැඩ​. මම ඉතින් ටිකක් විතර තරහෙන් ටීවී එක දාගෙන ටිකක් බලලා නිදාගත්තා. මට ඇහැරුණේ මගෙ ෆෝන් එක දිගටම වදිනවා ඇහිලා. බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ්.

එයාට ටිකක් කලින් එන්න ලැබුණ බවත් ඉක්මණට එන බවත් එයා කිව්වා.

රස්නය නිසා මම නිදාගෙන හිටියෙ හෙලුවෙන්. එහෙමම බාත් රූම් එකට ගිහින් නාගෙන ආපහු ඇවිත් කොණ්ඩය පිහදාගෙන ගවුමක් දාගත්තා. ගවුම දණහිස කිට්ටුවට දිගයි. යට ඇඳුමක් අවශ්‍යයි කියලා කොහොමත් හිතුනෙ නැහැ. මොකද මොන ඇඳුම ඇන්ඳත් වැඩි වෙලා ඇඳන් ඉන්න වෙන්නෙ නැති නිසා.

බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ් ආවම මම එයාගෙ ඇඟේ එල්ලිලා මගෙ දුක කිව්වා. එයා මාව සිපගත්තා. එයා ගෙනාපු මල් කළඹයි චොකලට් එකයි එයා මට දුන්නා. මට දැනුණෙ හරිම ලොකු සතුටක්. එයා ආයෙ මාව බදාගෙන ගවුම අස්සෙන් අත දැම්මා.
"ආ! පෑන්ටියක් නෑ නේද​?"
"හ්ම්ම්ම්... ඔයා කැමතියි නේද​?"
"උපන් දිනේ දවසෙ උපන් ඇඳුමෙන් හිටියා නම් තවත් හොඳ​"
"ඉතින් ඇයි බලන් ඉන්නෙ?"
එයා මගෙ ඇඳුම ගැලෙව්වා. මගෙ එක අතක චොකලට් එක​. අනිත් අතේ මල් කලඹ​.
"යමු උඩට​" මම කිව්වා.
"යමු"
"කවුරුත් ආවොත්.. ගවුම අරන් යමු"
"හරි"
ඉතින් අපි දෙන්නා උඩට ගියා. මගෙ කාමරේදි මම එයාගෙ ඇඳුම් ගැලෙව්වා. එදා මම මගේ හිතේ තිබුණ තරහ යන්නත් එක්ක සම්පූර්ණ වැඩේම මගෙ අතට ගත්තා. කොටින්ම එයා ඇඳේ උඩුබැලි අතට ඉඳිද්දි මම තමයි එයාගෙ ඇඟ උඩ ඉඳගෙන මගෙ හුත්තට එයාගෙ පොල්ල බස්ස ගත්තෙ.

අපි දෙන්නා ඉවරවෙලා එහෙමම නිදියගත්තා. ඇහැරෙද්දි හොඳටම රෑ වෙලා. කට්ට කලුවරයි.

"බඩගිනියි" එයා කිව්වා.
"යමුකො පහලට​" මම කිව්වා.
"යමු"
"හැබැයි මාව ලුණු පිටේ තියන් යන්න ඕන​."
එයා එකඟ වුනා. අපි දෙන්නම අමු හෙලුවැල්ලෙන්. මම එයාගෙ පිටේ නැගලා කකුල් ඉස්සරහට දාගෙන අත් දෙකෙන් එයා බදාගත්තා. එයා කලවා දෙකෙන් මාව උස්සාගෙන​. කට්ට කලුවරේ එයා මාව පඩිපෙළ ගාවට ගෙනාවා.

අපි දෙන්නත් මේ වගේ තමයි පේන්න ඇත්තෙ
එකපාරටම සාලෙ ලයිට් පත්තු වුනා. මාව උඩ ගිහින් බිම වැටුනා. අපේ අය සාලෙ මැද්දෙ මේසෙ උඩ කේක් එකක් තියලා සරසලා. මෙන්න "හැපි බර්ත්ඩේ" කියන්න පටන් ගත්තා විතරයි අපි දෙන්නව දැකලා එහෙමම නැවතුනා. මගේ බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ්ගෙ සේරම එලියෙ. එයාට මුකුත් කරගන්න විදියක් නෑ. අම්ම තාත්තා, නංගි මල්ලි විතරක් නෙවෙයි, ආච්චි, සීයා වගේම යාලු කෙල්ලො තුන් හතර දෙනාත් එතන.

මගේ බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ් ආපහු හැරුණා. ඊට පස්සෙ කාමරේට දිව්වා. එහෙම දිව්වම මම හිටපු විදිය නිසා මගෙ පස්ස විතරක් නෙවෙයි අනික් දේවලුත් පෙනුණා කියලා මගෙ යාලුවෙක් මට කිව්වා. නමුත් ඒ කලබලේ මගේ බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ්ට ඒක මතක් වෙලා තිබ්බෙ නැහැ. මට ඇතිවුනේ හරිම ලොකු ලජ්ජාවක්. මට වැඩිම ලැජ්ජාව ඇතිවුනේ නංගියි මල්ලියි අපි දෙන්නගෙම දකින්න ඕන ඔක්කොම​ දැකපු එක ගැන​. කියන්න ඕන නෑ පාටිය කැන්සල් වුනා විතරක් නෙවෙයි ආයෙ සර්ප්‍රයිස් පාටි තිබ්බෙත් නෑ.

මේකෙන් ප්‍රතිඵල කීපයක්ම ඇති වුනා. මගෙ යාලුවො මට මගෙ බෝයිගෙ පොල්ල ගැන කිය කියා විහිලු කළා. මම හිතන්නෙ රහසින් එයාලටත් හිතෙන්න ඇති ඒකෙන් හුකාගන්න​! මගෙ යාලුවො මට කිව්වා එහෙම කොල්ලෙක් නම් අත අරින්න එපා කියලා.

අපි අවුරුදු 6 කට කලින් කසාද බැන්ඳා. දැන් අපිට අවුරුදු 4 ක පුතෙක් ඉන්නවා. නමුත් අදටත් අපි මගේ උපන් දිනය දවස සමරන්න නිවාඩුවක් දානවා. මගෙ හස්බන්ඩ් උදේම පුතාව ළදරු පාසල් ගෙනියනවා. ඊට පස්සෙ ආයෙ හවස බබා එනකල් අපි දෙන්නා උපන් දිනය සමරන්නෙ උපන් ඇඳුමෙන්. හස්බන්ඩ් කොහොම වුනත් මම දවසම ඉන්නෙ අමු හෙලුවැල්ලෙන්.

මගේ හස්බන්ඩ් ඉඳල හිටලා මාව ලුණු පිටේ ගෙනියනවා. එදා දවස මතක් වෙන්නත් එක්ක එයා මාව හැමදාම ගෙනියන්නෙ මගෙ ඇඟේ නූල්පටක්වත් නැතිවමයි.

No comments:

Post a Comment